Läs inlägget från "kimz86"
Om du vill kontakta någon av medlemmarna utanför forumet klickar du på medlemmens namn.

Svara på inlägg INLÄGG
Medlem Hjälp med Trasig Breitling superocean steelfish 2007 Datum
kimz86 Hej, tänkte höra om det finns någon klockkunnig här som skulle kunna hjälpa mig analysera ett problem,

Var på julbord igår med mitt jobb och min bättre hälft, klockan den hade jag placerad på armen, och vred upp den i rätt tid, Imorse märkte jag att den stannat på kl halv 3, Då skakar jag om klockan och hör ett svagt ljud, låter som att något är löst i uret, men den går igång men lägger sedan av efter 30 min, nu flyter inte sekund visarn alls och klockan går inte, sprinten/kronan är lite trög o vrida åt ena hållet.

Är det någon som haft liknande problem, ska ringa urmakaren imorgon, men Det tär i mitt huvud så om någon vet nått hör gärna av er.

Mvh kim
2012-12-16 19:22:51
SVAR
urm Hej
Det kan vara rotorskruven som har lossnat ev eller kan rotorlagret gett sig. eller helt enkelt en genomgång som behövs.
Det viktiga är attdu går in på Breitlings hemsida och letar upp under service centa var en acc Bretling service urmakare finns. Det är så att alla som säljer Bretling inte är acc för service.
2012-12-29 18:48:25

Vill du svara på inlägget?
För att svara på ett inlägg måste du vara inloggad. Om du inte är medlem ännu kan du registrera dig här»

Klockan.se © 2003  

Användarnamn: Lösenord: Bli medlem Glömt lösenord?