Läs inlägget från "big pappa"
Om du vill kontakta någon av medlemmarna utanför forumet klickar du på medlemmens namn.

Svara på inlägg INLÄGG
Medlem omega caliber 2500c eller något annat ? vilket då Datum
big pappa yo undrar om någon vet vilket urverk går att jämföra mot omegas caliber 2500c ? och vilken pris klass då ? är rolex bättre än omegas ur tekniskt och kvalitet eller är de jämnlika
2012-03-01 15:42:58
SVAR
urm hej!
De du är inne på är tycke och smak BMW eller Mercedes, Rolex står för tradition, deras urverk är lätt skruvade och sällan några justeringar efteråt, Omegas är en brokig blandning om man ser ibackspegeln men de nya verken tycks vara en ren fröjd både vad gäller kvalité och nytänk . Till sist är det din personlighet som ska välja Tradition eller nytänk.
2012-03-03 15:55:48
urm Förlåt jag glömde tipsa Breitlings B01 verk en testvinnare enl vissa tidskrifter, Det finns en grymt snygg klocka Transocean Vit tavla brun krokorem. Chronon svart tavla svart rwm går heller inte av för hackor obs än så länge är det bara chronon som har b01 verket, men vad väntar i Basel nästa vecka.... 2012-03-03 16:03:37
big pappa Yo urm du jag tackar för dina svar jag är en nytänkande person så då blir de BMW för min del omega är de som tänker å tämjer gränserna de kallar jag utveckling jag respekterar alla rolex anhängare men för mig käns de grått å tråkigt som en trött gammal gubbe med de sagt så siger jag inte att de inte kan sin sak nej utan gubb sjukan över urverk å yttre takar vet jag våran mästare George Daniels han har fått många urmakare att svättas under luppen han var de som gav omega rätta verktyg att lyckas med de co axial för bättring 2012-03-06 22:32:40
big pappa Yo mannen. BO1 är fint verk jag tycker att ulissen nadrin gör feta klockor super snygga dykare 2012-03-06 22:45:23

Vill du svara på inlägget?
För att svara på ett inlägg måste du vara inloggad. Om du inte är medlem ännu kan du registrera dig här»

Klockan.se © 2003  

Användarnamn: Lösenord: Bli medlem Glömt lösenord?